sobota, 7 kwietnia 2018

Znalezione na YouTubie

Udało się! Przeżyliśmy ten niepełny tydzień szkolny po świętach. W nagrodę za dokonanie tego wielkiego wyczynu chciałabym podzielić się z Wami znaleziskami z ostatnich dni z Youtube'a. Pochodzą one z moich subskrypcji. Miłego oglądania :)

Muszę przyznać byłam zaskoczona, gdy zobaczyłam dziś ten teledysk na Disney Channel. Nie kojarzę wszystkich osób, które w nim występują, ale bardzo się ucieszyłam, kiedy ujrzałam Agnieszkę Grzelak i Wiktorię Gąsiewską.

Nowości muzyczne:

W utworze pojawia się aktorka z serialu Andi Mack, który niestety nie jest emitowany w Polsce ze względu na pewne kontrowersje związane z jego fabułą, a dokładniej wątkiem homoseksualnym. 




I na koniec filmik po angielsku z ikoną stylu - Edną z Iniemamocnych:



Dziś się nie rozpisałam, ale pomysł na wpis przyszedł mi spontanicznie. Nie planowałam w ogóle nic publikować, ale czasem trzeba pójść na żywioł ;)

Który materiał spodobał się Wam najbardziej?

1 komentarz:

  1. Najbardziej podoba mi się teledysk do "Princesy" Tini i Karol oraz świetny jest teledysk do Kaczych opowieści z gwiazdami! http://swiatdisneyapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń